sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Sinulle tein ennen vatsatautia

Jep, meillä pyörii vatsatauti. Minä sairastuin eka, siitä kuuden tunnin päästä pienin tyttö, ja nyt muutama tunti sitten isompi. On tullut siis pikkasen valvottua... Mikäs tässä nyt kun jo voin hyvin, blogataan samalla!


Kaavan tähän mekkoon piirsin jo aikoja sitten, Ottobren Cranberry olikohan 1/09 numerosta? Alunperin oli puuvillainen mekko, mutta mä oon vähän huono käyttämään puuvillaa arkena, eli trikoolla mentiin.


Heh, matto jolla tyttö tuossa istuu, on nyt saanut ylleen oksennukset jo toisen kerran, eikä ole enää menossa pesuun, vaan roskiin :D kiva kun sain ikuistettua senkin muistoksi :)


Napit ja nepparit on edelleen kiinnostavia :)


Sivusta meni vähän vinoon :/ Täytyy seuraavaan mekkoon tehdä yläosasta vähän isompi, pituus oli sen sijaan just hyvä :)


Takana on kuminauha kiristämässä, en kyllä tiedä kuinka pulleille lapsille tää kaava oli tarkoitettu, kun mun piti poistaa 7cm siitä että oli sopiva :D 

Tässä valvoessa oon leikellyt taas lisää tekemistä itelleni, huh hei, kuinkahan meinaan ehtiä... Muuttopuuhatkin aloitettiin tänään. Oliskohan ne kankaat kuitenkin helpoin kantaa siisteinä pinoina, kuin palasina joissa nuppineuloja sojottamassa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!